سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم افتتاح شد

کتابخانه عمومی «شهدای مدافع حرم» شهرک مهر رازی کرمانشاه، در ششمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح شد.

به گزارش    خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت گفت: در ششمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی در خدمت شما هستیم تا هشتاد و پنجمین کتابخانه عمومی استان و بیست و پنجمین کتابخانه عمومی شهرستان را با حضور مسئولین و مردم کتاب خوان و کتاب دوست شهر کرمانشاه افتتاح کنیم.
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه ضمن اشاره به سفر پر خیر و برکت رهبری به استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: پروژه افتتاح کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم شهرک مهر رازی کرمانشاه، یکی دیگر از پروژه هایی است که در این سفر پر خیر و برکت در سال ۱۳۹۰ با اعتباری بالغ بر ۷.۵ میلیارد ریال به تصویب رسید و با تلاش و پیگیری های فرماندار و مدیران استان ساخته و امروز 29 آبان ماه در اولین روز از هفته وحدت و ششمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی به بهره برداری می رسد.
 
حسنی خونسار ضمن تشکر از فرماندار فهیم و فرهنگ دوست، اظهار داشت: کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم  با ۳۲۰ مترمربع زیربنا دارای بخش های مختلفی از قبیل مرجع، مخزن، سالن مطالعه و بخش کودک است.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از اهداف افتتاح کتابخانه عمومی در این منطقه محروم و پرجمعیت کم کردن فاصله فرهنگی در سطح محلات کرمانشاه بوده است که به لطف خدا اداره کتابخانه های عمومی استان در این راه مصمم و با اراده کامل راه را ادامه خواهد داد. 

وی در پایان افزود: این کتابخانه با تلاش و پیگیری های کارکنان ستادی و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کرمانشاه  با زمینی متراژ 1000متر و زیر بنا 300 متر در اختیار همشهریان عزیز قرار گرفته است.
 
رنجبر فرماندارشهرستان کرمانشاه  ضمن گرامیداشت  هفته کتاب و تبریک هفه وحدت و بسیج گفت: پایه و اساس پیشرفت هر جامعه بر کتابخوانی و مطالعه استوار است و هرچه تلاش در این راه صورت پذیرد به اعتلا و سربلندی کشور کمک خواهد شد.
 
انتهای پیام/ز

کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم  افتتاح شد

برچسب ها: کتاب ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.