سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب 76/3 درصدی سهمیه ابلاغی اردبیل در دوره های مختلف سواد آموزی

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل از جذب 76/3درصدی سهمیه ابلاغی استان اردبیل در دوره های مختلف سواد آموزی تا 26 آبان خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید غلامحسین گنجی، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به سهمیه ابلاغی برای سال 97  اظهار داشت : 61/7 در صد در دوره های سواد آموزی ، 100 درصد در دوره های انتقال و 85/8 درصد در دوره های تحکیم در سطح استان تحت پوشش قرار گرفته است .

وی انعقاد قرداد با موسسات واجد شرایط را یکی از مهمترین اقدامات در حوزه سواد آموزی عنوان کرد و گفت: باید نظارت دقیقی بر نحوه اجرای قرداد با موسسات صورت گیرد تا حق و حقوق آموزش دهنده گان ضایع نشود .

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل بر استفاده از ظرفیت مدیران مدارس برای اجرایی شدن برنامه‌های سوادآموزی تاکید کرد و افزود: مدیران مدارس در پیشبرد برنامه‌های سوادآموزی تاثیر اجتناب ناپذیری دارند و در شناسایی اولیای بی سواد کمک شایانی می کنند .

گنجی با ضروری دانستن تشکیل منظم جلسات شورای پشتیبانی سواد آموزی خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت های شورای پشتیبانی سواد آموزی می توان از سایر دستگاه های اجرایی جهت شناسایی و جذب افراد بی سواد به کلاس های سواد آموزی مخصوصا در مناطق دور افتاده کمک گرفت .

وی تصریح کرد: گروه بهبود کیفیت با بازدید مستمر از کلاس ها و نظارت دقیق بر فرایند آموزشی و ارائه راهکار عملی مناسب می تواند باعث افزایش کیفیت آموزشی کلاس های سواد آموزی شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل خبر رسانی و اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه سواد آموزی را مهم عنوان کرد و گفت: باید با مستند سازی و خبر سازی دقیق از مجموعه فعالیت های صورت گرفته در حوزه سواد آموزی باعث ایجاد حساسیت در جامعه شده و افراد بی سواد را برای شرکت در کلاس های سواد آموزی ترغیب می کند.

انتهای پیام/ح

جذب سهمیه ابلاغی سوادآموزی اردبیل

برچسب ها: سوادآموزی ، سهمیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.