سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سواستفاده ثروتمندان از آمبولانس برای گیر نیفتادن در ترافیک +عکس

عده‌ای از افراد ثروتمند در کشور ترکیه از آمبولانس‌های قلابی برای رهایی از شر ترافیک خیابان‌های شلوغ سوءاستفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حرکت آمبولانس در خیابان‌های شلوغ و پر ترافیک کلان‌شهرهای سراسر دنیا موضوع مهمی بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتقال و حمل صحیح بیمار و تلاش برای نجات جان وی در کمترین و کوتاهترین زمان ممکن از جمله و مواردی است که رانندگان آمبولانس‌ها بر عهدن دارند و باید در جهت تحقق این اهداف مهم تلاش خود را به کار بگیرند.

همه رانندگان حاضر در خیابان‌هایی که آمبولانس‌ها و سایر خودروهای امدادی در حال تردد و عبور هستند، باید با رانندگان این قبیل خودروها که ماموریت امداد و نجات خود را به خوبی انجام و بیمار را به مراکز درمانی انتقال دهند.

در اقدامی عجیب و باور نکردنی برخی از ثروتمندان در کشور ترکیه از آمبولانس‌های تقلبی برای گیر نیفتادن در ترافیک شهری استفاده کرده و با این ترفند  خود را از شر ترافیک خیابان‌های شلوغ راحت می‌کنند.

در ادامه تصویری از  داخل این آمبولانس‌های قلابی را به شما نشان می‌دهد که برخی از رانندگان کشور ترکیه از آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند و در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی توسط کاربران منتشر شده است و دست به دست می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.