سقوط عمدی مرد جوان از طبقه سوم فروشگاه!

مرد جوانی که پس از سقوط از طبقه سوم یک مرکز خرید بر روی سر یک زن فرود آمده بود به اتهام وارد کردن آسیب بدنی شدید به یک فرد دیگر توسط پلیس بازداشت شد.

سقوط وحشتناک مرد جوان از طبقه سوم فروشگاه! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردی که از طبقه سوم فروشگاه وستفیلد خود را روی یک زن پرتاب کرده بود به اتهام وارد کردن آسیب شدید بدنی به یک فرد ( GBH) توسط پلیس انگلیس بازداشت شد. پلیس محلی انگلیس با تایید این حادثه اعلام کرد این مرد 24 ساله را به دنبال این حادثه که در فروشگاهی در استارتفورد در شرق لندن رخ داد و منجر به آسیب دیدگی شدید این زن شده بازداشت کرده است.

شاهدان عینی شامل تعدادی از خانواده هایی که در پایین و در راهروی این مرکز خرید مشغول صرف غذا بودند از نزدیک شاهد این اتفاق وحشتناک بودند. این حادثه بعدظهر روز چهارشنبه رخ داد. ویدئویی که منتشر شده است لحظاتی پس از سقوط این مرد جوان را از طبقه سوم این مرکز خرید به تصویر می کشد. در این ویدئو در حالی که ماموران حفاظت فروشگاه و تعدادی از مردم در اطراف مجروحان جمع شده اند دیده می شوند. هر دو مجروح این حادثه بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.

هنوز انگیزه مرد جوان از انجام این اقدام وحشتناک مشخص نشده است اما گفته می شود او در حالی که قصد داشته از مانع فیزیکی و ریل طبقه سوم بپرد ناگهان به پایین سقوط کرده است. یکی از فروشندگان که درخواست کرد هویتش فاش نشود در گفتگو با یکی از رسانه های محلی انگلیس در این باره گفت : " این مرد مستقیما به سمت همکار من دوید و از روی ریل طبقه سوم پرید. او هیچ فریادی نزد و کاملا مشخص بود که با نقشه قبلی اقدام به انجام این عمل کرده است. واقعا شوک آور بود. من مطمئن نیستم اما این مرد جوان حدودا 20 ساله به نظر می رسید. او روی سر یک زن در پایین پرید و من شنیدم که او حین حادثه نتوانسته عکسل العمل مناسبی انجام دهد."

یک سخنگوی سرویس آمبولانس لندن نیز روز گذشته در این خصوص گفت : "ما گزارشی در مورد سقوط از ارتفاع در ساعت 3.59 دقیقه بعد از ظهر دریافت کردیم و همکاران ما بلافاصله در محل حادثه که مرکز خرید وست فیلد بود حضور پیدا کردند. آنها پس از انجام درمان موقت، دو مجروح را که یکی از آنها مرد و دیگری یک زن بود به بیمارستان منتقل کردند."

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس انگلیس در خصوص این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اقدام وحشتناک مرد جوان در یک مرکز خرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.