سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۵۰ سرمایه گذار در نمایشگاه توانمندی‌های زرندیه

فرماندار زرندیه از حضور ۵۰ سرمایه گذاردر نمایشگاه توانمندی‌های این شهرستان خبر داد.

فدائی فرماندار شهرستان زرندیه در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه گذاری زرندیه  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در اولین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی شهرستان زرندیه صنعت گران و کشاورزان و ۵۰ سرمایه گذار حضور دارند.

فدائی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان زرندیه در حوزه صنعتی، کشاورزی، معادن، گردشگری، بازرگانی به عنوان فرصتی برای معرفی واحد‌های برتر و شاخص شهرستان در حوزه اقتصادی و معرفی تولیدات و توانمندی‌های آن‌ها در عرصه‌های گوناگون برگزار شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم توانمندی‌های تولید شهرستان زرندیه را به مردم معرفی کنیم تا با آشنائی کامل از کالا‌های تولیدی در سطح این شهرستان استفاده کنند.

فرماندار شهرستان زرندیه ادامه داد: این نمایشگاه به مناسبت سال حمایت از کالای ایرانی و دستور رئیس جمهور مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی شکل گرفته تا بتوانیم موقعیت خوبی را برای سرمایه گذاران ایجاد بکنیم.

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه گذاری زرندیه در حوزه صنعت و کشاورزی در سرزمین ایرانیان شهرستانز رندیه تا فردا ۳۰ آبانماه از ساعت ۹ الی ۱۷ برای بازدید علاقمندان و عموم مردم است.

در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی و برتر شهرک‌های صنعتی مامونیه، زاویه و پرندک و نیز واحد‌های شاخص برتر تولیدی خارج از شهرک‌های صنعتی و نیز واحد‌های فعال در حوزه کشاورزی حضور یافته اند و محصولات خود را در ۵۰ غرفه ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ج

معرفی ظرفیت‌های زرندیه در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه گذاری این شهرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.