سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی:

هدف خدمتگزاران خدمت رسانی مطلوب و بی واسطه و بروز به زائران پیاده است

مراسم شکرانه خدمت با حضور خادمان جمعیت خدمتگزار پیاده امام مهربانی برگزار شد.

مهدی فروزان مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: جمعیت خدمت گزاران زائران پیاده امام رضا در سال ٨١ با ٢٠نفر کار خود را شروع کرد و تا امسال با همکاری نهاد‌های استانی و خصوصی به کار خود برای خدمت رسانی هرچه بهتر برای زائران ادامه می‌دهد.

وى افزود: امسال ٣٢٠ ایستگاه صلواتی در جاده‌های بین راهی استان خراسان رضوى پذیرایی زائران پیاده بوده که این رقم در سال گذشته به ٢٧٠ ایستگاه صلواتی می‌رسید.

فروزان تصریح کرد: امسال حدود ٤٣٥ هزار زائر پیاده در قالب چهار هزار و ۹۰۰ کاروان در دهه پایانی صفر به مشهد مشرف شدند.

وى گفت: هدف جمعیت خدمتگزار خدمت رسانی مطلوب، بی واسطه و بروز به زائران پیاده است و سامانه هشت که حوزه ثبت نام و آمار زائران پیاده هست توانسته کمکی زیادی به ما بکند.

فروزان افزود:امسال ١١ استان کشور با جمعیت خدمتگزار در ایجاد ایستگاه‌های صلواتی مشارکت کردند.

انتهای پیام//ا. آ

 

مشارکت ۱۱ استان کشور در خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.