سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت؛

نفاق و دو دستگی ریشه در خوی استعماری غرب دارد

امام جمعه اهل سنت نگین کویر در شرق استان کرمان گفت: بزرگان و علمای شیعه و سنی باید دشمن شناس باشند و نفاق و دودستگی که در خوی استعماری امریکا و انگلیس و اسرائیل ریشه دارد را بشناسند و در مسیر دشمن حرکت نکنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مولوی عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل سنت نگین کویر به نمایندگی از علمای اهل سنت به عنوان سخنران ویژه در هشتمین همایش آیین برادری استان کرمان به میربانی شهرستان منوجان گفت: وحدت و یکدلی شیعه و سنی نباید منحصر به یک روز و یک هفته باشد بلکه به تأسی از سخنان حضرت امام خمینی (ره )و رهبر معظم انقلاب اسلامی که ریشه در قرآن و سیره پیامبر (ص)دارد باید در تمام طول سال ساری و جاری باشد.

وی افزود :وحدت ظاهری باید نماد وحدت عملی باشد و بزرگان و علمای شیعه و سنی همچنان که در همایش‌ها همدیگر را در آغوش می‌کشند باید با وحدت عملی در طول سال با تکیه بر مشترکات و دوری از اختلافات الگوی وحدت عملی برای عموم مردم باشند.

مولوی عبیدالله شهیکی در ادامه افزود:بزرگان و علمای شیعه و سنی باید دشمن شناس باشند و ریشه‌های  نفاق و دودستگی که ریشه در خوی استعماری آمریکا و انگلیس و اسرائیل دارد را بشناسند و به دیگران نشان دهند ودر مسیر دشمن حرکت نکنند.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر در پایان گفت:هرکس ایجاد تفرقه و دشمنی کنند چه داخل کشور و چه خارج کشور مزدور دشمن و مزدور جبهه کفر است و باید از آن‌ها دوری جست.

انتهای پیام/ی

وحدت ظاهری باید نماد وحدت عملی باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.