سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایزن اقتصادی افغانستان در ایران:

کشوری مطمئن تر از ایران برای همکاری اقتصادی وجود ندارد

رایزن اقتصادی سفارت افغانستان در تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری امن و مطمئن برای سرمایه گذاری و همکاری اقتصادی است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رایزن اقتصادی سفارت افغانستان در تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری امن و مطمئن برای سرمایه گذاری و همکاری اقتصادی است.

«جابر انصار» رایزن اقتصادی سفارت افغانستان در تهران در نشست مشترک فعالان اقتصادی ایران و افغانستان که با محوریت صادرات غیر نفتی در نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و صنعتی استان البرز، در کرج، غرب تهران، برگزار شد، افزود: هزینه های سرمایه گذاری در ایران به نسبت سایر کشورهای جهان ارزان است.

رایزن اقتصادی افغانستان در ایران با بیان اینکه  مشوق های سرمایه گذاری ایران برای جذب سرمایه گذاران افغانستانی باید بیشتر شود،افزود: بازار افغانستان قابلیت پذیرش کالاهای ایران را دارد.

«جابر انصار» گفت: کالاهای ایرانی بیشتر در غرب و جنوب غربی افغانستان عرضه می شود، این در حالی است که در بازارهای شرق، جنوب شرق، مرکز و شمال این کشور نیز برای کالاهای ایرانی بازار خوبی است.

بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری استان البرز از 26 تا 29 عقرب/ آبان دایر است.

در این نمایشگاه بیش از 100 واحد تولیدی و صادراتی، تولیدات خود را در دید عموم قرار داده اند.

عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، ترکیه، جمهوری آذربایجان و قزاقستان از جمله کشورهایی هستند که در نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی واحدهای کوچک و متوسط استان البرز حضور یافته اند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.