سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تلفات جاده‌ای با نصب دوربین‌های کنترل سرعت

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: به دلیل نصب دوربین‌های کنترل سرعت در برخی از نقاط استان شاهد کاهش ۶۷ درصدی تلفات جاده‌ای هستیم که امیدواریم سایر جاده‌های استان کرمان زیرپوشش دوربین بروند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، خلیل همایی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: درحوزه امنیت روانی رسانه‌ها پیشتاز هستند، زیرا با انتشار اخبار صحیح و به موقع به مخاطب جلوی شایعات را می‌گیرند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با اشاره به اینکه تلفات تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۴ کشته کاهش نشان می‌دهد، تصریح کرد: این مهم به دلیل تجهیز جاده‌ها به دوربین‌های کنترل سرعت است.

همایی راد از کاهش ۶۷ درصدی تلفات جاده‌ای به دلیل نصب دوربین‌های کنترل سرعت در برخی از نقاط استان خبرداد و گفت: امیدواریم سایر جاده‌های استان کرمان زیرپوشش دوربین بروند.

وی بیان کرد: طی هفت ماهه گذشته هیچ گونه مشکلی در حوزه امنیت و مسائلی که تحت تاثیر گروه‌های تروریستی و اشرار قرار گیرد، وجود نداشته تمامی مراسمات در ایام محرم در امنیت کامل برگزار شدند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: بخشی از جرائم انتظامی از قبیل ؛ سرقت‌ها تحت تاثیر شرایط اقتصادی از اواخر سال گذشته روند افزایشی داشته اند و بخشی از آن تحت تاثیر شرایط کلی است که تقویت زیرساخت‌های استان در حوزه پیشگری از وقوع و کشف جرم را می‌طلبد.

همایی راد با بیان اینکه سیستم روشنایی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای شهر به امنیت پایدار موجود استمرار می‌بخشد افزود: باید به نقاط فاقد تاریک شهر سیستم روشنایی آن‌ها تامین شود که این مهم به سیستم امنیتی این مکان‌ها کمک موثری خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

امنیت استان کرمان در اغلب شاخص‌ها مطلوب است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.