سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد؛

توسعه و تکمیل حفاظ‌های ایمنی راه های استان به طول بیش از ۶۰ کیلومتر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از توسعه و تکمیل حفاظ‌های ایمنی راه های استان به طول بیش از ۶۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی یناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه ایمنی محورهای مسیرهای چهارخطه اقدامی ضروری است، اظهار داشت: برخی از آن‌ها بدون جداکننده وسط و نیوجرسی هستند که در این خصوص از سال‌های گذشته اقداماتی آغاز شده است.

وی افزود: در زمینه توسعه و تکمیل حفاظ‌های ایمنی تاکنون بیش از ۶۰ کیلومتر احداث شده است و ۱۲ کیلومتر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه استان همدان در کریدور ارتباطی میان ۵ استان واقع شده و ترافیک سنگینی معمولا در راه‌ها وجود دارد، یادآور شد: توسعه ایمنی راه‌ها و حریم در سطح راه‌های استان که موجب کاهش چشمگیر تلفات و بالا رفتن سطح ایمنی راه‌ها شده است، از جمله برنامه های در دستور کار این اداره است.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه با برشمردن مواردی از اقدامات ایمنی انجام شده یا در دست اجرا گفت: تاکنون موارد متعددی از پروژه‌های خط‌کشی راه‌ها، نصب حفاظ‌های کناری و میانی، احداث و توسعه شبکه روشنایی، نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی و آشکارسازی مناطق پرخطر انجام شده است.

پناهنده ادامه داد: ذرباره حفاظ‌های جانبی در پل‌هایی با ارتفاع بالا و نصب گاردیل‌ها اقدامات مناسبی در نواحی پرتگاهی با اولویت ترافیکی و درجه راه‌ها انجام شده است و احداث گاردیل در حوزه استحفاظی راه‌های استان شاید بیشتر از ۲۵۰ کیلومتر باشد.

گفتنی است، استان همدان در حوزه استحفاظی خود دارای ۵ هزار و ۴۴۰ کیلومتر راه است که شامل ۸۵ کیلومتر آزادراه، ۵۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه درون شهری و ۳۴ کیلومتر راه اصلی، ۷۴۴ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۶۸۳ کیلومتر راه روستایی آسفالت است.

انتهای پیام/ د

حفاظ های ایمنی راه های استان ایمن سازی شدند

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.