سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته بسیج در استان

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ برنامه با محوریت، اقتصاد مقاومتی، خدمات رسانی و سازندگی، اقتدار دفاعی و امنیتی، استکبار ستیزی و چهل سالگی انقلاب در هفته بسیج در استان برگزار می شود.

سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: آرامش و امنیتی که ما امروز در جامعه داریم مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان است ما باید از آن تفکر بسیجی درس بگیریم و آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سردار جمیری افزود: باید در بخش اقتصاد مقاومتی، علمی، ورزشی و فرهنگی اجتماعی از تفکر بسیجی بهره بگیریم و بسیج نیز باید خودرا بیش از پیش در این عرصه‌ها نشان دهد.

فرمانده سپاه الغدیر استان  با اشاره به اینکه از ۲۹ آبان شروع و تا ۵ آذر را هفته بسیج نامیده اند اظهارداشت: در استان یزد ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح پایگاه ها، گردان‌های امام حسین، حوزه‌ها و همه‌ی اقشار بسیج در قالب محرومیت زدایی، مردم داری و اقتصاد مقاومتی و نشست‌های روشنگری و بصیرتی اجرا می‌شود.

وی همایش فرمانده هان بسیج، همایش شکوه هجرت، همایش اساتید بسیجی حوزه و دانشگاه، میقات صالحین، همایش بسیج جامعه زنان و برنامه ویژه حماسه حضور و همایش طلاب و دانشجویان بسیجی را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج دانست.

سردارجمیری افزود: برنامه‌های هفته بسیج با محوریت بسیج، اقتصاد مقاومتی، خدمات رسانی سازندگی، اقتدار دفاعی و امنیتی، معنویت و انتظار، استکبار ستیزی و چهل سالگی انقلاب اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان  رزمایش اقتدار بسیجیان، حضور بسیجیان و پایوران در نمازجمعه، خدمات رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم، افتتاح واحد‌های خر و خانگی اقتصاد مقاومتی و برگزاری گشت‌های محله محور را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در سطح استان اعلام کرد.

گفتنی است: در استان یزد ۶۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس به جبهه‌ اعزام شدند.

انتهای پیام/ی

اعلام برنامه  هفته بسیج در استان یزد

برچسب ها: سپاه ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.