سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سه نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان کرمان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت:دهمین نمایشگاه تخصصی تکنولوژی‌های نوین کشاورزی و ماشین آلات وابسته، هفتمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور و شیلات و دومین نمایشگاه تخصصی خشکبار، صنایع تبدیلی و بسته بندی در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه تخصصی تکنولوژی‌های نوین کشاورزی و ماشین آلات وابسته تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با تکیه بر اشتغال و حمایت از تولید ملی است.

سعیدی افزود: این نمایشگاه سبب ایجاد فضای رقابتی جهت ورود به بازار‌های جدید، ارائه توانمندی‌های استان کرمان در بخش کشاورزی، تبادل اطلاعات و تجربیات و ورود تکنولوژی روز به استان می‌شود و نتیجه آن افزایش تولید محصولات کشاورزی و دامی با افزایش توان اقتصادی کشاورزان و دامداران می‌باشد.

وی بیان داشت: تمرکز این نمایشگاه بر تکنولوژی‌های نوین کشاورزی بوده ومحصولات ارگانیک و سالم، محصولات بسته بندی شده، دستگاه‌های جدید کشاورزی به بازدید کنندگان معرفی می‌گردد.

سعیدی تصریح کرد:با برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها می‌توان تکنولوژی‌های نوین را به استان وارد و این تکنولوژی‌ها را به کشاورزان و باغداران عرضه کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: برپایی تولیدات و رونق اقتصاد کشاورزی و ایجاد حرکت مثبت در شرایط متفاوت اقتصادی امروز کشور از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه است که امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه و عرضه محصولات مختلف ویژه توسط شرکت‌های داخلی شاهد حرکت به سمت مصرف کالای داخلی باشیم.

با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با تکیه بر اشتغال و حمایت از تولیدایرانی از ۲۰ تا ۲۳ آذر ماه ۹۷، دهمین نمایشگاه تخصصی تکنولوژی‌های نوین کشاورزی و ماشین آلات وابسته، هفتمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور و شیلات و دومین نمایشگاه تخصصی خشکبار، صنایع تبدیلی و بسته بندی در استان کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی

اقتصاد مقاومتی با تکیه بر اشتغال و حمایت از تولیدایرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.