سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان؛

ایجاد تحرک و نشاط در دانش‌آموزان با اجرای مسابقات المپیاد درون مدرسه‌ای

رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: هدف از برگزاری مسابقات المپیاد درون مدرسه‌ای، انجام حرکات ورزشی و ایجاد تحرک و نشاط در دانش‌آموزان است.

مجتبی نوریان رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به آغاز مسابقات المپیاد درون مدرسه‌ای در سطح استان اظهار کرد: این مسابقات تا پایان سال در مدارس استان و در همه‌ی مقاطع تحصیلی ادامه دارد.

نوریان به هدف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: رویکرد ما انجام حرکات ورزشی و ایجاد تحرک و نشاط در دانش‌آموزان است که به صورت دسته جمعی صورت می‌گیرد و روحیه مشارکت و همکاری در آنان تقویت می‌شود.

وی افزود: این مسابقات به صورت مجزا و در هر مدرسه به صورت رقابت کلاس به کلاس برگزار می شود.

رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان در مورد رشته‌های مختلف ورزشی که دانش‌آموزان باهم به رقابت می‌پردازند، عنوان کرد: رشته‌های ورزشی، با توجه به مقطع تحصیلی و امکانات و تجهیزات ورزشی که در مدرسه وجود دارد، متفاوت است و شامل رشته‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال و...متفاوت است.

وی افزود: در بعضی مدارس ورزش‌های بومی و محلی برای آشنایی بیش‌تر دانش‌آموزان با فرهنگ و رسوم و سرگرمی‌های قدیمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام /س

وضعیت هیئت ورزشی دانش آموزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.