سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش مشترک علمای شیعه و سنی در خراسان جنوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری نشست مشترک علمای تشیع و تسنن با حضور ۴۰۰ نفر از علمای اهل سنت و تشیع در بیرجند خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت‌ الاسلام والمسلمین رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی  صبح امروز در نشست خبری پیرامون برنامه‌های فرهنگی هفته وحدت از برگزاری ۲۵ برنامه محوری همزمان با هفته وحدت در استان خبر داد و گفت: نشست مشترک علمای تشیع و تسنن با حضور ۴۰۰ نفر از علمای اهل سنت و تشیع در بیرجند برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از عوامل بسیار مهم قدرت دولت‌ها و ملت‌ها ایجاد وحدت است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین رضایی گفت: هرچه وحدت در یک ملت و وحدت بین ملت‌ها و دولت‌ها بیشتر باشد آرامش بیشتری در آن جامعه حاکم می‌شود و موفقیت‌های چشمگیری نصیب مردم می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات امام(ره) در زمینه وحدت بین مسلمانان افزود: امام(ره) از همان آغازین روزهای انقلاب به دنبال وحدت بین ملت و وحدت بین ملل اسلامی بود.

وی گفت: یکی از شاهکارهای امام(ره) ایجاد وحدت در بین مسلمانان جهان بود که این وحدت نقش بسزایی در پیروزی و حفظ انقلاب داشت و در تداوم انقلاب نیز این حرکت مؤثر است.

حجت‌ الاسلام و المسلمین رضایی افزود: با اقدامی که امام(ره) در راستای وحدت انجام داد امروز وحدت محدود به یک جغرافیای خاص نیست بلکه پیام وحدت امام(ره) را همه کشورها دریافت کردند و امروز وحدت یک اقدام بین‌المللی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این راستا چند روز آینده کنفرانس بین المللی وحدت در ایران برگزار می‌شود،اظهار کرد: در عصر حاضر وحدت و همدلی برای اسلام یک ضرورت است و هرچه مسلمانان بیشتر در کنار یکدیگر قرار گیرند موجب یأس و ناامیدی دشمن شده و سد محکمی برای جلوگیری از نفوذ دشمنان به بدنه اسلام می‌شود.

انتهای پیام/غ

امروز وحدت یک اقدام بین‌المللی شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.