سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار حریق خوابگاه دانشجویی در همدان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته حریق خوابگاه دانشجویی در  خیابان میرزاده عشقی مهار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بیاناتی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان  با اشاره به اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: 6 عملیات در این بازه زمانی توسط آتش‌نشانان همدان به سرانجام رسید.

وی به 6 عملیات انجام شده اشاره کرد و گفت: 4 عملیات اطفاء حریق و 2 عملیات امداد و نجات در این بازه زمانی انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: حریق یک منزل در حصار حاج شمسعلی، حریق یک مغازه در خیابان اکباتان، خوابگاه در میرزاده عشقی و مخروبه در حصار مطهری انجام عملیات اطفاء حریق را به دنبال داشت.

وی افزود: نجات افراد گرفتار در آسانسور مربوط به منطقه شکریه و واژگونی خودرو در بلوار فرودگاه نیز منجر به انجام عملیات امداد و نجات شد.

بیاناتی با بیان اینکه 492 تماس طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125 همدان به ثبت رسید، تصریح کرد: 6 مورد از تماس‌های طی این مدت منجر به انجام عملیات شد.

وی 15 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه را به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی دانست و ادامه داد: 93 مورد از تماس‌های ثبت شده نیز اشتباه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: 378 مورد از تماس‌های ثبت شده در این بازه زمانی با هدف ایجاد مزاحمت بوده است.

وی در پایان یادآور شد: در 6 عملیات انجام شده 2 نفر توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

انتهای پیام/د.ا

مهار آتش در خوابگاه دانشجویی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.