سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی 97/08/27

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

5849...0938: لطفا عدم تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی را پیگیری فرمایید. با تشکر

 

7226...0917: همه  مشکلات و خرابی ها در مسکن مهر فقط شامل شهرک پرند نمی شود. اینجا در جنوب ایران در مرکز هرمزگان
بندرعباس شهرکی  به نام دو راهی ایسینی در دوفاز ساخته شده است که مشکلات فراوانی دارد از مدیرهایش تا مسائل دیگر. 

 

7543...0918: چرا گزارشی درباره کالاهای برقی مثل ماشین لباسشویی یا یخچال تهیه نمی کنید. اجناس وحشتناک گران شده است.

 

2117...0916: ما دانشجوهای ثبت نامی که هنوز بلاتکلیف مانده ایم و برای گرفتن حقمان به كمك شما نيازمنديم . ما را تنها نگذاريد و همراهیمان کنید تا حقمان را بگیریم. یکشنبه ۲۷آبان ساعت ۹ صبح ساختمان مجلس شورای اسلامی

 

6749...0918: فروشگاهای عرضه سبد کالا قیمت اجناسشان خیلی بی انصاف وگ ران است مسئولین در این فروشگاه ها قیمت کالا را درج کنند تا از مردم زیاد سوء استفاده نکنند. از شهرستان زلزله سرپلذهاب کرمانشاه.

 

0629...0910: من متقاضی مسکن مهر هشتگرد هستم بعد دوازده سال و افزایش ده ملیون وام پیمانکارها خودشان شماره حساب می دهند و  می گویند که بابت نگهبان آسانسور محوطه سازی و غیره هر واحد نزدیک هفت ملیون واریز شود وگرنه پروژه را می خواباند. با این که به مراطب بالا گفتیم نتیجه نداده و الان پروژ آذین اسکان خانه تکمیل هست ولی خوابیده است.  لطفا گزارش تهیه کنید تا به گوش مسئولان برسد.

 

9050...0915: بانک ها با تأخیر حتی یک قسط از وام اقدام به ارسال اخطار به وام گیرنده و ضامن می کنند با توجه به شرایط بسیار دشوار امروز، ای کاش بانک ها سعه صدر بیشتری به خرج می دادند (در صورتی که با تأخیر حتی یک روزه پرداخت اقساط با اخذ جریمه وام گیرندگان را نقره داغ می کنند)

 

5318...0918: از اینکه دولت می خواهد جمعیت عراق را از طریق راه آهن و غیره وارد شهرمان نمایند فکر به آینده  آن که خودمان با خودمان سر سازگاری نداریم آیا می شود با مردمی که هشت سال بر سر ما زدند کنار آمد. بهتر نیست درست تصمیم گیری شود. خانواده شهداء و آزاده و جانباز

 

6540...0918: گزارشی از لاستیک ماشین سنگین پخش کنید علیرغم پخش چند بار خبر مبنی بر واردات لاستیک ولی باز شاهد افزایش ۴ برابری لاستیک در بازار هستیم و وقتی علت را از لاستیک فروش می پرسیم می گویند که کمبود لاستیک باعث شده که بازار سیاه درست شود و پارسال قیمت لاستیک ۲ میلیون و ۳۰۰ تومان بود ولی امسال و در این ماه ۸ میلیون تومان شده است.

 

2421...0918: من 39 سال است که کارهای بسیار سخت انجام داده ام و تا حالا که 49 سال دارم و کمرم سه بار عمل شد حالا با اینکه 20 سال است لوله کش هستم مزدم به برجی 500 هزار هم نمی رسد. پس دولت چگونه به فکر دولت است؟ مگر می شود به فکر مردم بود و وضعیت مردم این گونه باشد!!!

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.