سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارآفرینی راه نجات رفسنجان از بحران اقتصادی

فرماندار رفسنجان بااشاره به تحریم ها گفت: برای خروج از بحران اقتصادی در این شهرستان باید به سمت کارآفرینی و نوآوری حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علیار اسکندری‌نسب فرماندار رفسنجان دیشب در نشست گفتمان کارآفرینان با مسئولان در رفسنجان گفت: با مذاکرات هسته‌ای قید و بند‌هایی که در گذشته داشتیم باز شد، اما متأسفانه بعد از به نتیجه رسیدن برجام به خاطر بعضی مسائل خاص نشد بتوانیم از برجام استفاده کنیم.

اسکندری‌نسب افزود: آمریکا از روز‌های آغاز نتیجه دادن برجام که لوکوموتیو اقتصادی کشورمان روی ریل اصلی خود افتاده بود بدعهدی‌هایش را شروع کرد و برجام را بدترین عهدنامه تاریخ کشورش خواند.

وی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا یادآور شد: صادرات ۳.۵ میلیون بشکه نفت به بازار‌های جهانی فرصت را به آمریکا نخواهد داد.

اسکندری نسب گفت: اکنون همه چشم‌انداز‌ها به بازار نفت دوخته شده و با اقداماتی که در بازار بورس ایجاد شده مشکلی نخواهیم داشت و درآمد‌های حاصل از نفت راحت‌تر از دوران تحریم گذشته به کشور برخواهد گشت.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: ایران با جمعیت بیش از ۸۰ میلیون نفر و موج  تحصیلکرده‌ هایش لقمه کوچکی برای آمریکا نیست و آمریکا در دور دوم تحریم‌ها همراهی کشور‌های بزرگ را از دست داده است.

اسکندری نسب عنوان کرد: برای خروج از بحران اقتصادی در شهرستان باید به سمت و سوی کارآفرینی و نوآوری برویم.

انتهای پیام/ی

تلاش برای خروج از بحران اقتصادی

 

برچسب ها: وزارت کار ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.