سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک خانم بحرینی نماینده رسمی ائتلاف باصطلاح بین‌المللی ضد داعش شد

ائتلاف باصطلاح بین‌المللی ضد داعش از انتخاب «نانسی جمال» به عنوان نماینده رسمی خود برای بیان آخرین فعالیت‌های این ائتلاف خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، ائتلاف باصطلاح بین‌المللی ضد داعش به فرماندهی آمریکا از تعیین «نانسی جمال» از کشور بحرین به عنوان نماینده رسمی خود برای بیان آخرین تحولات و فعالیت‌های این ائتلاف در راستای بازگرداندن ثبات به مناطق آزاد شده (از چنگال گروه‌های تروریستی) و همچنین فعالیت‌های انسان دوستانه آن (!) خبر داد.

نانسی جمال در عرصه سیاسی و دیپلماتیک وزیر مختار در وزارت خارجه بحرین است. وی لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه بحرین و فوق لیسانس روابط عمومی از دانشگاه واشنگتن دارد.

نماینده جدید ائتلاف بین‌المللی ضد داعش پیش از این ریاست هیئت مشاوران بخش ارتباطات این ائتلاف بوده و علاوه بر تاسیس چندین شرکت منطقه‌ای، نقش مهمی در مکاتبات ائتلاف داشته است.

ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا به بهانه مبارزه با داعش و ایجاد ثبات و امنیت وارد منطقه خاورمیانه شده، اما شواهد و گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که در حملات این ائتلاف هزاران غیرنظامی بی‌گناه قربانی شده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.