سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظهور در کلام امام خمینی«ره»؛

پایان دادن به ظلم، زمینه ساز ظهور امام عصر «عج الله» است +فیلم

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی طی یک سخنرانی، مبارزه با ظلم و ستم را مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی عج الله برشمرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ظهور حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف، امام غایب از نظرها، به فراهم کردن مقدمات آن بستگی دارد و مهمترین اصل آمادگی برای ظهور، فراهم کردن شرایط مبارزه با ظلم و ستم است.

در روایات اسلامی متعددی از حضرات معصومین علیهم السلام، شیعیان و مسلمانان به مبارزه با ظلم سفارش شده‌اند و تأکید ائمه اطهار علیه السلام همواره بر آمادگی مسلمانان برای ظهور آخرین ذخیره الهی بوده است.

کشورهای مستکبر و سلطه گران ظالم در سراسر دنیا سعی در تضعیف مسلمانان و تحت فشار قرار دادن آن‌ها برای دست کشیدن از عقایدشان دارند و همواره برای از بین رفتن وحدت و همدلی شیعیان در تکاپو هستند.

امام خمینی «ره» بنیانگذار انقلاب اسلامی، طی یکی از سخنرانی‌های خود به موضوع اهمیت مبارزه با ظلم و ستم اشاره کرده است و استمرار این اقدام را زمینه ساز ظهور و تحقق وعده الهی برشمرده‌اند.

در ادامه ویدئویی کوتاه از سخنرانی امام خمینی «ره» درباره پایان دادن به ظلم و ستم و همچنین پایان یافتن سلطه گری مستکبران عالم و ظهور حضرت مهدی عج الله مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، ظهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی طاهری
۲۰:۴۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
یاد پیر جماران بخیر
روحت شاد
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
زمینه ظهور یعنی تلاش و مبارزه بی وقفه و با تمام توان جانی و مالی برای نابودی نژادپرستی و خودپرستی در دنیاس و صب تا شب دعا کردنه ولو حریف نشیم ولی باید ثابت کنیم که کم نذاشتیم اونوقت اون میاد و همه رو نجات میده چون فقط اونه که زورش میرسه نه ابنا بشر