سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه درهرمزگان؛

اتحاد و دوری از نفاق مبرم‌ترین نیاز مسلمانان

نماینده ولی فقیه درهرمزگان گفت: اتحاد و دوری از نفاق مبرم‌ترین نیاز مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه افزود: مذاهب اسلامی با وجود اختلافات فقهی به دلیل مشترکات فراوانی که با هم دارند می‌توانند در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی جبهه واحدی تشکیل دهند.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به سود جویی‌های دشمن از ایجاد شکاف و اختلاف بین مسلمین گفت: استعمارگران برای غارت منابع و ثروت‌های ملل اسلامی، سعی در فرو ریختن جو اعتماد و فضای برادری حاکم میان مسلمانان را دارند.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها بر ضرورت گسترش فرهنگ انتظار سازنده در جامعه تاکید کرد و افزود: انتظار ظهور اما م زمان (عج) از عوامل بنیادین در بالندگی تاریخ تشیع است.
آیت الله نعیم آبادی گفت:مهدویت اختصاص به شیعه ندارد بلکه همه فرقه‌های اسلامی به گونه‌ای از آن سخن گفته اند و در ادیان آسمانی هم، ظهور منجی در ردیف عقاید مهم آنان قرار دارد.
نماینده ولی فقیه درهرمزگان افزود: منتظران واقعی ظهور اهل عمل هستند و ضمن درخواست‌های مکرر فرج و دعا به درگاه خداوند، با انجام تکالیف و تعهدات دینی، تلاش می‌کنند خود را به وضعیت مطلوب برسانند و زمینه ظهور موعود را فراهم نمایند.
امام جمعه بندرعباس بااشاره به ذکر برخی از مباحث علمی در احادیث و کتب دین مبین اسلام گفت: در آیات متعددی از قرآن کریم به مباحث علمی اشاره شده است که بشر قرن‌ها بعد به بخشی از آن‌ها پی برده است.
آیت الله نعیم آبادی طرح مطالب علمی در قرآن را اعجاز علمی این کتاب آسمانی عنوان کرد.
انتهای پیام/ر

 

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.