سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

معرفی طرح های اشتغال روستایی به بانک های عامل استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از معرفی طرح های اشتغال روستایی به بانک های عامل استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل افزود: طرح های اشتغال روستایی به مبلغ ۳۲۴ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک های عامل استان اردبیل معرفی شده است.

وی افزود: در سال جاری از محل منابع اشتغال فراگیر تا به امروز مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر طرح های تولیدی و صنعتی پذیرش شده است و علاوه برآن ۸ میلیارد تومان طرح های مشاغل خانگی نیز برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در بحث اشتغال روستایی تا به امروز طرح هایی با اعتباری بالغ بر ۳۲۴ میلیارد تومان از طریق دستگاه های اجرایی استان اردبیل برای دریافت تسهیلات به بانکهای عامل استان معرفی شده اند که از این رقم، مبلغ ۱۷۳ میلیارد تومان منعقد شده و ۱۲۶ میلیارد تومان نیز در مرحله عقد پرداخت قرار دارد.

رحیمی ادامه داد: ۷۸ درصد از طرح های معرفی شده را طرح های جدید با اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان تشکیل می دهند که تسهیلات این واحدها به صورت مرحله ای پرداخت خواهد شد و میزان اشتغالزایی این واحدهای در سالهای بعد از بهره برداری ارائه خواهد می شود و ۱۵/۸ درصد از طرح ها را نیز طرح های توسعه ای تشکیل می دهند و ۵/۹ درصد نیز نیاز به سرمایه در گردش دارند.

وی بیان کرد: از سهم ۴۱ میلیارد تومانی تسهیلات بانک توسعه تعاون استان اردبیل تا به امروز مبلغ ۱۳ میلیارد تومان پرداخت شده است و از ۷۲ میلیارد تومان منابع اعلام شده به بانک کشاورزی نیز ۷۴ میلیارد تومان پرداخت شده است که بیش از میزان منابع معرفی شده به این بانک است.

رحیمی گفت: از مبلغ ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات معرفی شده به پست بانک نیز تا به امروز ۲۴ میلیارد تومان پرداخت شده است و از ۲۸ میلیارد تومان سهم صندوق کار آفرینی نیز ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی از طریق این بانک به واحدهای تولیدی و صنعتی معرفی شده پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

معرفی طرح های مشاغل خانگی به بانک های عامل اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.