سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسات بررسی مشکلات سرمایه گذاری در شهرهای اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری جلسات دوره ای بررسی مشکلات سرمایه گذاری در شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات سرمایه گذاران بخش گردشگری خلخال تصریح کرد: اولین جلسه در شهرستان خلخال برگزار شده و در تمامی شهرستان های استان جلسات بررسی مشکلات با حضور مسئولان شهرستان و نماینده محترم برگزار می شود.

وی افزود: هدف اداره کل در این جلسات احصا و رفع مشکلات سرمایه گذاران به ویژه در بخش گردشگری استان تا بتوان پروژه های راکد را مجددا فعال کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در این جلسات مشکلات سرمایه گذاران بررسی شده و با همکاری مسئولان شهرستانی حل و فصل می شود.

فلاحی همچنین در خصوص گردشگری خلخال افزود: چشم انداز اداره کل تبدیل خلخال به قطب سوم گردشگری استان است و اداره کل آماده تامین زیرساخت پروژه های سرمایه گذاری است.

وی بیان داشت: همچنین در خصوص رونق گردشگری و افزایش ماندگاری گردشگران انتظار ما مشارکت بخش خصوصی جهت رونق بوم گردی در این شهرستان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: همچنین ضروری است پروژه ها با اولویت بندی اجرا شده و در هر شهرستان یک یا چند پروژه در کمترین زمان به اتمام برسد.

فلاحی با اشاره به ضرورت تکمیل موزه رختشور خانه در خلخال متذکر شد: پروژه های شاخص باید در اولویت قرار گیرند.

وی در ادامه به ساماندهی جامعه صنفی هتل داران و انتقال آن از سرعین به اردبیل نیز اشاره و تاکید کرد: در عین حال ساماندهی خانه مسافرها نیز آغاز شده و به غیر از تعدادی که دارای مجوز است در خصوص مابقی مطابق قانون رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

مشارکت بخش خصوصی جهت رونق بوم گردی در خلخال

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.