سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظمی اردکانی در نخستین کنگره سراسری جامعه اسلامی مدیران:

مدیران کشور برای تحقق اهداف بالادستی باید جسور باشند

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران گفت: مدیران کشور برای تحقق اهداف بالادستی باید جسور، دشمن شناس بوده و به دست بیگانگان نگاه نکنند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در نخستین کنگره سراسری جامعه اسلامی مدیران که صبح امروز (پنجشنبه ۲۴ آبان) در سالن همایش‌های مسجد امام صادق (ع)  برگزار شد، درباره ضرورت تشکیل این تشکل گفت: برخی از ظرفیت‌های کشور که به طور خدادادی در اختیار ما قرار داده شده و برخی از این ظرفیت‌ها دارایی مشهود و نامشهود است.

وی با بیان اینکه منابع انسانی که دارایی مشهود ماست، افزود: به لحاظ جمعیت رتبه ۱۸، نیروی کار رتبه ۲۲، بودجه آموزش و پرورش رتبه ۱۰، تیراژ کتاب رتبه ۹ جهان را داریم و به لحاظ علمی هم مشاهده می‌شود که در بسیاری از المپیاد‌ها ایران رتبه اول را دارد و این مهم نشان دهنده وجود استعداد‌های بی نظر در کشورمان است.

ناظمی اردکانی ادامه داد: ما به فناوری هسته‌ای که پیچید‌ترین فناوری جهان است دست یافتیم همچنین کشورمان جزء کشور‌هایی فرستنده ماهواره به فضاست، ایران همچنین از لحاظ قدرت نظامی رتبه ۱۳ و قدرت خرید در رتبه ۱۸ جهان قرار دارد، با توجه به این ظرفیت‌های عظیم قرار بود ایران در افق ۱۴۰۴ جایگاه اول اقتصادی و علمی منطقه را از آن خود کند.

ناظمی اردکانی خاطر نشان کرد: امروز در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب و در شرایطی که دشمن با همه توان خود وارد میدان شده تا پیشرفت های ایران را از بین ببرند و حتی خواب فروپاشی می بیند، رهبر انقلاب چشم انداز ۵۰ سال آینده را اعلام می‌کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران گفت: در این سند آرمانی که پیش بینی شده ما در ۵۰ سال آینده جزء ۱۰ کشور برتر اقتصادی، ۷ هفت کشور برتر دنیا و قطب راهبردی فرهنگی در دنیا شویم و قطعا یک عزم ملی برای رسیدن به این قله وجود دارد.

وی افزود: چشم انداز ۱۴۰۴ و چشم انداز پنجاه ساله هر دو قابل تحقق است، منوط به اینکه مدیران کشور ویژگی‌های خاصی داشته باشند که از جمله آنها داشتن نگاه راهبردی به مصالح کشور، صالح بودن، روحیه جهادی، مردم باوری و جسور بودن، دشمن شناسی و عدم نگاه به دست بیگانگان و ... است.

ناظمی اردکانی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اهداف جامعه مدیران اسلامی گفت: ما سه هدف تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبری در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، تحقق اهداف بلند انقلاب و گسترش آن به تمام دنیا و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران درباره فعالیت‌های دو سال گذشته این حزب اظهار کرد: هر هفته سه شنبه‌ها هیأت موسس درباره مسائلی مختلف کشور و اساسنامه جلساتی برگزار کرده است و در سه شنبه‌های اول هر ماه نشستی با حضور شخصیت‌های کشور داشته است؛ همچنین طبق اساسنامه ما باید دفتر داشته باشیم که در حال حاضر در ۲۵ استان دفتر داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.