سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط سرمایه گذاری طرح‌های گلخانه‌ای در قزوین فراهم شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شرایط لازم و مناسب برای متقاضیان و سرمایه گذاران طرح‌های گلخانه‌ای فراهم شده است ودر کمترین زمان مجوز گلخانه صادر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در جلسه ستاد گلخانه‌ها و توسعه باغات در اراضی شیبدار با بیان اینکه شرایط سرمایه گذاری طرح‌های گلخانه‌ای در قزوین فراهم شده است، گفت:: در اجرای طرح‌های گلخانه‌ای باید بروکراسی اداری را کاهش داد و شرایط سهل تری را برای سرمایه گذاران این بخش فراهم کرد.

وی اظهار داشت: در همین زمینه باید کمیته ویژه‌ای برای طرح‌های گلخانه‌ای در نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی استان و جهاد کشاورزی برای تسریع در صدور مجوز و همچنین اجرای اینگونه طرح‌ها ایجاد شود.

خمسه تصریح کرد: در اجرای طرح‌های گلخانه‌ای نباید کوچکترین مانع و مشکلی باشد تا طرح‌های گلخانه‌ای با سرعت بیشتری اجرا شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه سیاست وزارت جهاد کشاورزی؛ توسعه آبیاری نوین و توسعه گلخانه‌ها است گفت:: باید در جهت توسعه این طرح‌ها حرکت کرد.

خمسه افزود: تولید محصول در محیط بسته و گلخانه؛ ضمن افزایش راندمان تولید در مدیریت منابع آب نیز نقش بسزایی دارد.

وی یاد آور شد: در حال حاضر ۵۷ هکتار گلخانه در استان مشغول فعال است.

خمسه ، سهمیه تخصیصی استان در سال جاری برای گلخانه را  ۴۰ هکتار بیان کرد و گفت :  ۹ هکتار آن احداث و ۳۱ هکتار نیز در دست اجرا است .

این مقام مسئول تاکید کرد: هیچگونه محدودیتی برای توسعه طرح‌های گلخانه‌ای در استان نداریم.

وی اضافه کرد: با اجرا و توسعه طرح‌های سایبان‌ها می‌توان طرح‌های توسعه گلخانه‌ای را گسترش داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به احداث مجتمع گلخانه‌ای نودهک اشاره کرد و گفت: فاز اول مجتمع گلخانه‌ای نودهک ۷۱ هکتار است که حدود ۴۰ تا۵۰ هکتار طرح گلخانه‌ای اجرا می‌شود که زیر ساخت‌های این شهرک در حال تکمیل شدن است.

انتهای پیام/

جلسه ستاد گلخانه‌ها و توسعه باغات در اراضی شیبدار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.