سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر پیگیری وضعیت معدن سلفات سدیم تالاب میقان

شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال استان مرکزی بر پیگیری وضعیت معدن سلفات سدیم تالاب میقان تاکید کرد.

قاسمی دادستان استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: جلسه شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی برگزار و در این جلسه بر پیگیری وضعیت معدن سلفات سدیم تالاب میقان و بازسازی تاکید شد.

قاسمی افزود: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های ذیربط نسبت با رسیدگی به وضعیت موجود معدن سلفات سدیم تالاب میقان، اقدامات لازم در این زمینه را با جدیت پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: ترمیم و بازسازی امام زاده سهل بن علی شهر آستانه علوی هم دیگر دستور کار جلسه شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی بود که دراین جلسه ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ترمیم و بازسازی این امامزاده اختصاص داده شد.

آقازاده استاندار مرکزی هم در این جلسه در خصوص معدن سولفات سدیم تالاب میقان اراک گفت:: پیگیری مطالبات عام المنفعه وظیفه مسئولان است و معدن سولفات سدیم تالاب میقان باید نسبت به پرداخت مالیات‌ها و تعهدات خود در مورد حفظ منابع طبیعی و محیط زیست اقدام کند.

استاندار مرکزی همچنین در را بطه با ترمیم و بازسازی امام زاده سهل بن علی شهر آستانه علوی هم گفت: باید هرچه زودتر میراث فرهنگی نسبت به این موضوع رسیدگی کند.

شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی به ریاست استاندار مرکزی تشکیل شد.

انتهای پیام / ج

جلسه شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.