سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان همزمان با فرارسیدن هفته کتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب، برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان در روزهای 24 و 26 آبان ماه، همزمان با هفته «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» رایگان است.

وی با اشاره به اینکه هر سال عضویت رایگان در کتابخانه‌ها انجام می‌شود، گفت: یکی از اهداف مهم نهاد کتابخانه‌های عمومی ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم است که در این راستا با عضویت رایگان هر سال استقبال خوبی صورت می‌گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر 111 کتابخانه در استان همدان فعال است، تصریح کرد: تعداد کتابخانه‌های عمومی استان با افتتاح دو کتابخانه عمومی در فرهنگسرای ولایت و مرکز همایش‌های قرآنی به 113 مورد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک‌میلیون و 267 هزارو 926 جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان همدان در دسترس اعضا و علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/ص.ف

کتابخانه‌های عمومی همدان عضو می پذیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.