رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد از برگزاری ۸۵ عنوان برنامه، هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ۸۵ عنوان برنامه طی هفته کتاب و کتابخوانی در اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی مرادیان تمجید، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد به شعار هفته کتاب با عنوان «حال خوش خواندن»اشاره کرد و افزود: برنامه‌های متنوعی در شهرستان اسد آباد برای بزرگداشت این هفته در نظر گرفته شده است.

وی  به برگزاری ۸۵ عنوان برنامه در هفته کتاب اشاره کرد واظهار کرد: رونمایی از کتاب‌های نویسندگان بومی یکی از برنامه های پیش رو در این هفته است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: کتاب «حبشی تکه ای گمشده در دل زمان» به قلم یکی از نویسندگان بومی شهرستان اسدآباد در این هفته رونمایی می شود.

مرادیان تمجید با بیان اینکه برنامه‌های دیگری از جمله برپایی مسابقات فرهنگی، برگزاری نشست کتاب‌خوان مفاخرطی این هفته در این شهرستان برگزار می شود، گفت: عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد در روز ۲۴ آبان ماه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی  بازدید از کتابخانه‌های عمومی شهرستان را از برنامه های هفته کتاب اعلام کرد و اظهار کرد: قصه گویی، جمع خوانی کتاب، نشست کتاب‌خوان، غبار روبی گلزار شهدا از برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/ب

۸۵ عنوان برنامه، هفته کتاب و کتابخوانی در اسدآباد برگزار می شود

 

برچسب ها: کتاب ، کتاب خوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.