سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور:

دشمن سعی دارد از اعتراضات و مطالبات رانندگان به نفع خود سواستفاده کند

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: دشمن سعی دارد از اعتراضات و مطالبات رانندگان به نفع خود سواستفاده کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با شرکت در جلسه بررسی وضعیت عملکرد کمیسیون‌های تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: حامی واقعی رانندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور است و این سازمان از ابتدای اعتراضات و مطالبات صنفی رانندگان تمام تلاش خود را جهت پیگیری این مطالبات انجام داده است که از اهم این تلاش‌ها می توان به پیگیری بحث بیمه تکمیلی و بازنشستگی رانندگان، افزایش نرخ کرایه و پیگیری محاسبه تن کیلومتر در کرایه‌های حمل و نقل اشاره نمود.

سعید باقری گفت: برخی از مطالبات صنفی رانندگان نیز من جمله بحث تامین لاستیک و قطعات خودرو با وجود اینکه در حیطه وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نبود با پیگیری این سازمان در حال مرتفع شدن است.

وی از خودرو سازان درخواست کرد به خدمات پس از فروش کالا‌های خود توجه ویژه داشته باشند تا رانندگان از این بابت ضرر نبینند.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: دشمن سعی کرد از اعتراضات و مطالبات رانندگان به نفع خود سواستفاده کند، اما رانندگان ضمن هوشیاری توطئه آن‌ها را خنثی کردند.

باقری افزود: باید تلاش شود تا رانندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را محل تامین خواسته‌ها و مطالبات خود بدانند لذا در برخورد با تخلفات الویت باید برخورد با تخلفاتی باشد که در آن‌ها حقوق رانندگان تضییع شده است.

وی آذربایجان غربی را استانی حساس در بحث حمل و نقل به دلیل حجم وسایل نقلیه و رانندگان و همچنین مرزی بودن استان و وجود حمل و نقل و ترانزیت بین المللی دانست و گفت: جا دارد از همکاری رانندگان فهیم این استان برای حل مطالبات و اعتراضات صنفی تقدیر و تشکر بعمل آید.

انتهای پیام/م

سفر مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.