سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابخانه های عمومی بهبهان زیر ذره بین مسئولان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان گفت: سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در محل فرمانداری این شهرستان با حضور اعضا انجمن برگزار شد.

نرگس موقرپور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در محل فرمانداری با حضور اعضا انجمن برگزار گردید.

 وی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضعیت کتابخانه عمومی ارجان منصوریه، بررسی و شناسایی ساختمان های بلااستفاده ادارات شهرستان و همچنین سایر بخش ها توسط بخشداران و معرفی آن ها به اداره کتابخانه ها جهت تجهیز و ایجاد کتابخانه عمومی در سطح شهرستان و طرح گرامیداشت هفته کتاب با هدف ارتقاء سطح مطالعه در تمامی اقشار جامعه عنوان کرد.

موقرپور اذعان داشت: محمد حری، فرماندار شهرستان بهبهان در این جلسه به اهمیت نقش کتاب و کتابخوانی و تاثیر آن بر افزایش سطح علمی و آگاهی جامعه اشاره کرد.

وی افزود: بنابراین مقرر شد، تبلیغات در سطح شهرستان از طریق ارسال پیامک به شهروندان و همچنین نصب پوستر و بنر در سطح شهرستان انجام شود.

به گفته رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان در این جلسه مصوب شد در هفته کتاب با همکاری کانون پرورش فکری و نوجوانان، اداره آموزش و پرورش، بخشداری مرکزی، شهرداری به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در بین تمامی اقشار و مناطق کم برخوردار، کتابخانه سیار در روستاهای فاقد کتابخانه راه اندازی شود.

نرگس موقرپور تصریح کرد: از دیگر مصوبات این جلسه اهداء کتاب از طرف اعضای انجمن به کتابخانه ها و همچنین اهدای زمین از طرف بخشداری ها جهت ساخت کتابخانه ها بود.

انتهای پیام/گ

بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی

برچسب ها: هفته کتاب ، کتابخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.