سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 3 برابری اعتبار پروژه‌های راهسازی استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش 3 برابری اعتبار پروژه های راهسازی استان اردبیل نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل امروز در بازدید از پروژه‌های راه استان اردبیل افزود: با پیوست به قانون یک بودجه امسال اعتبار پروژه‌های راهسازی اردبیل نسبت به سال گذشته حداقل 3 برابر افزایش یافته به طوری که سال گذشته 16 میلیارد تومان بود که امسال 70 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود: ارتقای شاخص راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال بسیار حائز اهمیت است و سال گذشته و امسال اجرای پروژه‌های راهسازی استان نیز با افزایش میانگین شاخص بهره‌مندی مردم از راه‌های اصلی و راه ارتباطی آسفالت روستایی در این شهرستان شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به دلیل تاخیر اجرای پروژه کمربندی خلخال بیان کرد: خرید و تملک اراضی درپروژه کمربندی خلخال 7 میلیارد تومان است که در حال حاضر عملیات خاکی در سه کیلومتر از 5.5 کیلومتر کمربندی اجرا یافته و پیمانکار پروژه بالای دو میلیارد تومان مطالبات دارد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

حیدری تصریح کرد: بهسازی راه ارتباطی خلخال - پونل و بهسازی و ارتقای محور خلخال به اسالم نیز ازدیگر پروژه‌های استان است که سبب افزایش ایمنی تردد در این محور خواهد شد که اجرای پروژه تعریض جاده و تبدیل راه فرعی خلخال به اسالم با شاخص راه اصلی ارتقا آماده بهره‌برداری است که در این زمینه برنامه‌های لازم تدوین شده است.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند و با تخصیص اعتبارات لازم و کافی اجرای پروژه‌های در حال اجرا را تسریع بخشند که این مسئله در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی و لازم مبنای کار قرار گرفته و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ح

بهسازی راه ارتباطی خلخال - پونل و بهسازی و ارتقای محور خلخال به اسالم

 

برچسب ها: اعتبارات ، راهسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ایمانی
۱۰:۲۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
آسفالت شدن راه روستای لنج آبادم آرزوست!!!