سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال جاری انجام شد؛

اجرای طرح هادی در ۱۴۷ روستای آذربایجان غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال در ۱۴۷ روستای آذربایجان غربی طرح هادی اجرا شده است.

محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛گفت: امسال در ۱۴۷ روستای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی اجرا شده است که از این تعداد ۷۹ روستا جدید و ۶۸ روستا نیمه تمام می‌باشد.


وی با اظهار اینکه امسال نیز از محل قیر رایانه‌ای در بسیاری از روستا‌ها عملیات آسفالت انجام می‌شود افزود: در بیش از ۷/۲ میلیون متر مربع از سطح روستا‌ها از محل قیر رایانه‌ای آسفالت انجام شده و به اتمام رسیده است.


بدلی تصریح کرد: اگر عرض میانگین را ۷ متر در نظر بگیریم در بیش از ۴۰۰ کیلومتر از سطح روستاها، از سال ۹۴ تا به امروز عملیات آسفالت انجام شده و به اتمام رسیده است.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در ادامه میزان ارزش ریالی اقدامات انجام شده را ۳۲ میلیارد ریال عنوان کرد.


وی با یادآوری اینکه در حال حاضر در استان ۲ هزار و ۱۸۶ روستای بالای ۲۰ خانوار داریم، بیان کرد: خوشبختانه برای تمامی روستا‌ها طرح هادی تهیه شده و تنها برای ۹۶ روستا مطلعات طرح هادی انجام نشده است که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز طرح‌های نیمه تمام به اتمام می‌رسد و طرح‌های جدید شروع می‌شود.


بدلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک و دارائی‌های استان مصوب شده و منتظر تخصیص اعتبارات هستیم و همچنین از محل قیر رایانه‌ای به مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال قرارداد بسته ایم.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین به اجرای طرح آماری گیری در روستا‌ها اشاره کرد و گفت: طرح آمارگیری که از ۲۱ مهرتا ۲۱ آبان ماه در ۳۹۲ روستا و ۹ هزار و ۲۵۸ واحد اجرا شد، خوشبختانه در کشور آذربایجان غربی به عنوان اولین استان این طرح را به اتمام رساند و گزارش عملیات میدانی انجام شده به دفتر مرکزی اعلام گردید.
انتهای پیام/ح


اجرای طرح هادی در روستا‌ها

برچسب ها: مسکن ، بافت فرسوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.