سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته کتاب؛

برگزاری نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی شفیعی اهواز

مسئول کتابخانه عمومی شهید سید مرتضی شفیعی اهواز گفت: نشست کتابخوان کتاب "مردی به نام اوه" نوشته فردریک بکمن در این کتابخانه برگزار شد.

مرضیه ماپار، مسئول کتابخانه عمومی شهید سید مرتضی شفیعی اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نشست کتابخوان کتاب "مردی به نام اوه" نوشته فردریک بکمن به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی صبح امروز در این کتابخانه برگزار گردید.

وی اظهار کرد: این کتاب اولین رمان نویسنده سوئدی است و به بیش از ۳۰ زبان دنیا ترجمه شده، توانست در سال ۲۰۱۳ عنوان موفق‌ ترین نویسنده سوئد را از آن خود کند.

ماپار اذعان داشت: بر روی جلد کتاب جمله ای از مجله آلمانی اشپیگل آمده است: کسی که از این رمان خوشش نیاید بهتر است هیچ کتابی نخواند".

مسئول کتابخانه عمومی شهید سید مرتضی شفیعی اهواز بیان کرد: علاوه بر این،کتاب های دیگری از جمله کتاب ابن سینا نابغه ای از شرق و شادماهی توسط دیگر اعضای شرکت کننده در این نشست معرفی شد.

این مقام مسئول افزود: در پایان نظر شرکت کنندگان در خصوص کتاب های مورد علاقه آن ها به منظور برگزاری نشست های که در آینده برگزار می شود پرسیده شد تا کتاب های پرطرفدار این قشر انتخاب شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست قصه گویی در کتابخانه های عمومی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.