سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت مردم در تولید برق استان کرمان

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: در حال حاضر حدود 25 هزار نفر برای فروش انشعاب برق خود به شرکت توزیع برق شمال استان مراجعه می‌کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی افتخاری معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: در حال حاضر فروش انشعاب برق در زرند برون‌سپاری شده است و تا آذرماه در شهر کرمان سایر شهرهای شمال استان کرمان این خدمت نیز برون‌سپاری خواهد شد.

افتخاری گفت: شرکت توزیع نیروی برق نقشه راه خود را براساس اهداف استراتژیک طرح‌ریزی و تدوین کرده است.

وی کاهش مراجعات حضوری مردم را یکی از اهداف شرکت توزیع برق دانست و بیان کرد: به دنبال آن هستیم که تا افق سال 1404 حضور مردم در شرکت برق به 5 درصد برسد و خوشبختانه استان کرمان از برنامه زمانبندی جلوتر می‌باشد، به‌گونه‌ای که همه خدمات در مجموعه مشترکین در بخش مربوط به خدمات پس از فروش که شامل 24 خدمت می‌باشد، توسط دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود و دیگر هیچ نیازی نیست که افراد در شرکت نیروی برق حضور یابند.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان افزود: شهروندان همه فعالیت‌هایی که پس دریافت انشعاب برق احتمال دارد به آن نیاز پیدا کنند که شامل؛ تغییر نام، دریافت قبض المثنی، صدور قبض تسویه حساب و ... می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان انجام دهند.

وی با بیان این مطلب که حدود 30 دفتر پیشخوان طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق شمال استان برای ارایه خدمت به مردم هستند، تصریح کرد: برخی از این خدمات در ساعات بعدازظهر نیز در دفاتر پیشخوان به مردم ارایه می‌شود، ضمن آنکه با آموزش‌های لازمی که به دفاتر پیشخوان دولت داده‌ایم کیفیت ارایه خدمت به مردم کاهش پیدا نخواهد کرد.

وی از برون‌سپاری فروش انشعاب برق تا آذرماه در شمال استان کرمان خبر داد و گفت: در حال حاضر فروش انشعاب برق در زرند برون‌سپاری شده است و تا آذرماه در شهر کرمان سایر شهرهای شمال استان کرمان این خدمت نیز برون‌سپاری خواهد شد.

انتهای پیام/س

 

فروش انشعاب برق در زرند 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.