سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۱ سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از دستگیری ۱۱ سارق و اقرار آن‌ها به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: طرح ضربتی و دستگیری سارقان توسط پلیس آگاهی و کلانتری‌های درون شهری در سطح شهر مرودشت اجرا و در این طرح ۱۱ نفر سارق دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر‌های پلیس انتقال داده شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات فنی، تخصصی و بازجویی از دستگیر شدگان موفق شدند، تعداد ۵ فقره سرقت درون خودرو، ۲ فقره سرقت موتور سیکلت، یک فقره سرقت کابل برق، ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۳ فقره سرقت دوچرخه و یک فقره سرقت خودرو را کشف کنند.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و پس از تکمیل به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت بیان کرد: یرخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت، هنجار شکنان و افرادی که به هر عنوان آرامش و آسایش شهروندان را مختل می‌کنند، جدی و مستمر و توام با اجرای طرح‌های ضربتی می‌باشد و پلیس با اقتدار کامل اجازه عرض اندام را به مجرمان نخواهد داد.

وی به شهروندان توصیه کرد: در حفظ و نگهداری اموال خود کوشا باشند و هر گونه اخبار و اطلاعاتی را در خصوص فعالیت‌های مجرمانه در اسرع وقت با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.