سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایندگان کنگره سوء‌استفاده ترامپ از قدرتش علیه رسانه‌ها را بررسی می‌کنند

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم دارند تحقیقات درباره سوء‌استفاده از قدرت ریاست‌جمهوری در برخورد با رسانه‌ها را آغاز کنند.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، نمایندگان دموکرات تصمیم دارند تحقیقات درباره سوء‌استفاده دونالد ترامپ از قدرت ریاست‌جمهوری را آغاز کنند.

دموکراتها که پس از انتخابات میان‌دوره اکثریت مجلس نمایندگان کنگره را به دست گرفته‌اند، تصمیم دارند این موضوع را بررسی کنند که آیا ترامپ در برخورد با برخی از رسانه‌ها از قدرت کاخ سفید سوء‌استفاده کرده است یا خیر.

«آدام شِف»، رئیس آینده کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان در گفتگو با وب‌سایت «آکسیوس» گفته است «این کاملا ربط مستقیم با مسئولیت ما دارد» که بدانیم آیا برخی از اقدامات ترامپ علیه شبکه سی‌ان‌ان و واشنگتن پست، سوء‌استفاده از قدرت کاخ سفید است یا خیر.

به گفته «آدام شِف»، ظاهراً دونالد ترامپ با استفاده از ابزارهای قدرت رئیس‌جمهوری تلاش دارد واشنگتن پست و رئیس آن «جِف بزوس» را تنبیه کند.

دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا که سه‌شنبه گذشته برگزار شد پس از 8 سال توانستند کنترل مجلس نمایندگان را در دست بگیرند. پیروزی آنها در این انتخابات این گمانه‌زنی را مطرح کرده که آنها ممکن است به روش‌های مختلف از جمله از طریق درخواست تحقیقات درباره ارتباط نزدیکان ترامپ با روسیه، اجرای برنامه‌های او را با مانع مواجه کنند.

ترامپ پس از اعلام نتایج انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی توییتری نوشت: «اگر دموکرات‌ها فکر می‌کنند می‌توانند پول مالیات‌دهندگان را برای تحقیقات درباره ما در مجلس نمایندگان هدر دهند، آنگاه ما نیز ناچار خواهیم شد تحقیقات درباره آن‌ها در مجلس سنا را به علت درز کردن اطلاعات محرمانه و دیگر مسائل، بررسی کنیم. دو طرف می‌توانند این بازی را راه بیندازند!»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.