سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور فعال عالمان واقف در مازندران

۷۲۴ عالم واقف به منظور ترویج فرهنگ وقف در مازندران حضور دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و ماور خیریه مازندران در همایش وقف در علم و فناوری در مجموعه بصیرت امام زاده ابراهیم (ع) گفت: در اکثر شهرستان‌های مازندران بیش از ۷۴ درصد وقف‌ها با نیت عزاداری سیدالهشدا و اطعام دهی است.

وی با بیان اینکه ۷۲۴ عالم واقف در مازندران حضور دارند، افزود: ۸۰ درصد وقف‌های امسال در مازندران بر اساس نیاز‌های روز جامعه است.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه خلاقیت‌های جوانان را باید جدی گرفت و به آن‌ها فضا داد، گفت: امروز بهترین وقف در جامعه برطرف کردن مشکلات علم و فناوری است

وی با اشاره به ۵۳ وقف جدید در مازندران افزود: اکثر وقف‌ها امروزه منفعتی و دارای درآمد است، اما سمت و سوی علم و فناوری را ندارد

مدیرکل اوقاف مازندران با بیان اینکه کسانی که تمکن مالی دارند با وقف می‌توانند امری ماندگار را موجب شوند، گفت: ایده و فکر‌های نابی در کشور وجود دارد که بواسطه عدم وجود منابع مالی مناسب مجبور به حضور در دیگر کشور‌ها و ارائه ان ایده به خارج کشور می‌شوند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه خیرین به نام و مدیریت خود وقف کنند، افزود: با کمک خیرین و واقفین چند دستگاه برای بیمارستانی در ساری خریداری شد که موجب شد نجات جان چندین نوزاد شد.

انتهای پیام/ م

ترویج فرهنگ وقف در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.