سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

برگزاری نشست قصه گویی در دبستان هجرت هفتکل

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشست قصه گویی در دبستان هجرت شهرستان هفتکل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، برنامه های متنوعی از جمله معرفی کتاب "شیرکتابخانه" اثر میشل نودسن و قصه گویی از کتاب "داستان های شاهنامه" اثر محمدرضا یوسفی در دبستان هجرت شهرستان هفتکل برگزار گردید.

فرزانه کریمی، کتابدار کتابخانه عمومی شهیدان اسلام شهرستان هفتکل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قصه و داستان کودک را موثر در رشد زبان کودک و کمال ذهنی و فرهنگی وی موثر دانست و اظهار کرد: به نوعی بیانگر زندگی اجتماعی و فرهنگی، رفتار، تفکر، احساس، اخلاق و اعتقادات است.

وی با بیان اینکه انسان ها در قصه گویی معمولا نیازها و خواسته هایشان را با زبان ساده و قابل فهم در قصه بیان می کنند اذعان داشت: کودکان نیز از طریق داستان ها با حقایق و تجربه های زندگی آشنا می شوند‌.

کریمی تصریح کرد: تاثیرپذیری از شخصیت های قصه، کشف معنای منحصر به فرد بودن و توانایی برای برقراری ارتباط واقعی بین افکار و احساسات را در کودک افزایش می دهد و راهی مناسب برای درمان افسردگی و اضطراب کودک است، چرا که بسیاری از قصه ها شادی آور هستند.

انتهای پیام/گ

نشست قصه گویی در کتابخانه برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.