سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب با شعار «حال خوش خواندن» در اهواز

نمایشگاه کتاب "حال خوش خواندن" با بیش از ۵ هزار عنوان کتاب در کتابخانه مرکزی کلانشهر اهواز افتتاح گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین افتتاح نمایشگاه کتاب «حال خوش خواندن» با بیش از 5 هزار عنوان با حضور محمد صادق کریمی کیا، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، سعید رضوانی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و حجت الاسلام طباطبایی، مدیرکل حوزه هنری خوزستان در محل کتابخانه مرکزی برگزار شد.

در حاشیه این نمایشگاه منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: 14 نمایشگاه فروش کتاب و محصولات فرهنگی در سطح استان به مناسبت بیست و ششمین دوره کتاب و کتابخوانی در حال برگزاری است که هدف از برگزاری این نمایشگاه ها دسترسی آسان مردم به کتاب است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 10 هزار عنوان کتاب و دایرالمعارف با موضوعات عمومی، کودک و نوجوان، ادبیات، رمان، روان شناسی، مذهبی، زبان، کامپیوتر، معماری، هنر، گردشگری، ورزشی، آشپزی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی و صنایع دستی عرضه شده است.

کوهی رستمی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب «حال خوش خواندن» از نظر محتوایی و موضوعی نگاه ویژه ای به جایگاه کودک و نوجوان دارد و خانواده ها می توانند با حضور کودکان خود در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

نمایشگاه بزرگ کتاب «حال خوش خواندن» که در آستانه 19 آبان و به مناسبت فرارسیدن بیست و ششمین دوره کتاب و کتابخوانی و کتابدار برگزار شد و همه روزه تا 30 آبان ماه از ساعت 8 تا 22 پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه کتاب میزبان علاقمندان به کتاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.