سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

الزام واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی به ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار

تمامی واحد‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس، موظف به ثبت موجودی و همه ورودی و خروجی کالا در سامانه جامع انبار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: افرادی که اطلاعات انبار خود را ثبت نکنند، کالای انبار آن‌ها مشمول قانون احتکار است.

وی افزود: انبارداران برای ثبت مستمر اطلاعات ورود و خروج کالا‌ها در سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا به نشانی www.nwms.ir مراجعه کنند.

فتوحی با بیان اینکه راه اندازی سامانه جامع انبار‌ها در راستای اجرای ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی مواد ۵ و ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده است، ادامه داد: بر اساس تعریف، این مراکز شامل انبارها، مراکز دپو، سیلوها، سردخانه‌ها، واحد‌های تولیدی، کارخانه ها، معادن، اصناف و مزارع کشاورزی است که باید همه ورودی و خروجی خود را در این سامانه ثبت کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: همه ثبت نام کنندگان در سامانه حساب کاربری دارند که بر مبنای آن انباردار باید به این حساب کاربری وارد شده و علاوه بر اینکه موجودی کالای خود را ثبت می‌کند، ورودی و خروجی کالا‌های بارنامه‌ای و غیر بارنامه‌ای را درج کند.
انتهای پیام/ر

راه اندازی سامانه جامع انبار‌ها

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.