مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اخذ مصوبه زیست محیطی شهرک صنعتی تخصصی صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، در شهرستان سپیدان خبر داد.

اخذ مصوبه زیست محیطی شهرک صنعتی تخصصی دارویی فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در بازدید از ناحیه صنعتی تل بیضا، گفت: شهرک تخصصی صنایع دارویی و بهداشتی در محدوده‌ی تنگ خیاره بیضا احداث می‌شود.

وی افزود: طرح ارزیابی اثرات زیست محیطی این شهرک صنعتی تخصصی توسط مشاور ذیصلاح انجام و به تایید اداره کل حفاظت محیط زیست فارس رسیده است و سایر مراحل اجرایی و اخذ مجوز‌های این شهرک صنعتی در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در حال انجام است.

فتوحی با بیان اینکه احداث این شهرک صنعتی به عنوان یکی از مصوبات هیات دولت در دستور کار این شرکت قرار گرفت، گفت: مرحله نخست این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت ۱۸۰ هکتار راه اندازی و بستر مناسبی برای استقرار صنایع مرتبط با دارویی و آرایشی و بهداشتی فراهم خواهد شد.

وی همچنین احیای واحد‌های صنعتی راکد را از مهمترین اولویت‌ها در شهرک‌های صنعتی اعلام کرد و گفت: در این زمینه واحد‌های راکد شناسایی و با انجام کارکارشناسی آن دسته از واحد‌هایی که قابل راه اندازی است با انجام روش‌هایی نظیر معرفی به سرمایه گذاران جدید، اخذ تسهیلات بانکی، کمک به نوسازی و ارتقای فناوری و نیز ارائه خدمات حمایتی دیگر به چرخه تولید باز می‌گردند.

وی برفعال کردن واحد‌های راکد در ناحیه صنعتی تل بیضا نیز تاکید کرد و گفت: در این زمینه به دنبال سرمایه گذار جدید هستیم تا این واحد‌ها از جانشینی بانک خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر اعتبارات مناسبی برای اجرا، توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی سپیدان هزینه شده است، از حمایت کامل سرمایه‌گذاران در این شهرک‌های صنعتی خبر داد.
انتهای پیام/ر

احداث شهرک صنعتی تخصصی دارویی در بیضاء

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار