وی اظهار داشت: از آنجا که تحقق این هدف نیازمند سیاستهای مشخص در مؤلفهها و اجزاء مختلف نظام آموزشی به ویژه مدیریت و رهبری است، بهبود و تقویت مدیریت در مدارس ضروری است.
نانکلی با بیان این که موفقیت و کارآیی مدیر با مهارت و دانش او نسبت به فرایند یادگیری، آموزش، سازماندهی، توسعه کار گروهی و اداره مؤثر کارکنان و معلمان بستگی نزدیکی دارد ادامه داد: این مهارت و بینش باید با تعهد قوی همراه باشد تا زمینه رشد و توسعه کارکنان را در راستای تحقق اهداف و آرمان های تعلیم و تربیت فراهم سازد.
وی افزود: کارگاه آموزشی در جهت تببین برنامه های حوزه ابتدایی و طرح تدبیر برای بیش از هزار و 500 نفر از مدیران مدارس ابتدایی به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ ش