مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: 2 هزار و 500 دانش‌آموز پایه اول و دوم ابتدایی این شهرستان در جشنواره زیبانویسی رقابت می کنند.

شرکت دانش‌‌آموز ملایری در جشنواره زیبانویسیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر بیان کرد: اصلی‌ترین هدف برگزاری جشنوارهزیبانویسی، حساس کردن آموزگاران به ویژه آموزگاران پایه‌ اول و دوم به اهتمام بیشتر در آموزش خط تحریری کتاب فارسی است.

وی افزود: 2 هزار و 500 دانش‌آموز مشغول به تحصیل در پایه‌های اول و دوم در سال تحصیلی جاری، در جشنواره زیبانویسی به رقابت خواهند پرداخت که به 50 نفر از برگزیدگان، لوح تقدیر و تندیس ویژه جشنواره اهدا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر اظهار داشت: هرچند به نظر می‌رسد زیبانویسی جای خود را به نوشته‌های الکترونیکی داده است اما آموزش خط تحریری باعث ترغیب افراد به خواندن دقیق‌تر متون و توجه بیشتر در نوشتن زیبا شده و زمینه درک مطلب را فراهم می‌کند.

 سلگی خاطرنشان کرد: یکصد نفر از آموزگاران پایه‌ اول و دوم در کارگاه آموزش خط تحریری به مدت 10 ساعت شرکت خواهند کرد که در پایان دوره بین شرکت‌کنندگان مسابقه برگزار خواهد شد.

وی گفت: پس از داوری آثار در مراسم اختتامیه جشنواره زیبانویسی به 16 نفر از آموزگاران، تندیس و لوح ویژه جشنواره اهدا خواهد شد.

انتهایی پیام/ب

برگزاری  جشنواره زیبا نویسی در ملایر

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.