سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو در مخفیگاهش

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یکی از سارقان حرفه ای وسایل و قطعات خودرو با 14 فقره سرقت در شهرستان کرمانشاه خبر داد. 

 به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   سرهنگ  علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو با شگردهای مشابه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده ماموران پلیس توانستند یک نفر سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های ابتدایی به 14 فقره سرقت شامل 8 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و 6 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی تصریح کرد: پلیس با همه توان به مقابله با موضوع سرقت می پردازد و در این راستا از تمام امکانات و ظرفیت خود استفاده می کند.

سرهنگ مرزبانی در پایان گفت: با همکاری مردم و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس شاهد کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی و همچنین افزایش کشفیات در حوزه های مختلف بوده ایم.

 

 

دستگیری 5 سارق خودرو  در هرسین

 

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری 5 سارق خودرو در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی خبر داد. 

 سرهنگ "همتعلی شکری" اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد خودرو در شهرستان هرسین، موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اقدامات فنی و پلیسی، ماموران محل اختفای سارقان را شناسایی و پس از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری آن ها که 5 نفر بودند، اقدام شد.

سرهنگ شکری بیان کرد: در بازرسی از محل اختفای متهمان، 4 دستگاه موتورسیکلت و مقداری ادوات کشاورزی و قطعات خودرو کشف شد.
فرمانده انتظامی هرسین از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام مناسب خبر داد.

وی در پایان گفت: پلیس با تمام توان به مقابله با ناامنی در شهرستان می پردازد و در برخورد با سارقان قاطعانه عمل می کند.
 

انتهای پیام/ز


 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.