جانشین انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: رعایت حقوق شهروندی سرلوحه کار پلیس است و این مهم به عنوان یک اصل اساسی در انتظامی شهرستان کرمانشاه رعایت می‌شود.  

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سرهنگ علیرضا مرزبانی جانشین انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: فرماندهان بر صیانت از کارکنان، آموزش مستمر و تمرکز بر افزایش کشفیات و برنامه ریزی برای تثبیت روند کاهشی سرقت اهتمام ورزند.  

سرهنگ مرزبانی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در شهرستان کرمانشاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خطاب به فرماندهان انتظامی این شهرستان گفت: حضور مقتدرانه و به موقع پلیس در سطح شهر باید برای مردم احساس امنیت ایجاد کند.

وی در ادامه با اشاره به نقش نظارت مدیران بر زیرمجموعه بیان کرد: بهترین راه برای کاهش جرائم و تخلفات کارکنان نظارت و کنترل فرماندهان بر کارکنان زیر مجموعه است.

جانشین انتظامی استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: امروز ماموران انتظامی استان کرمانشاه با فعالیت شبانه روزی خود فضا را برای فعالیت سارقان و هنجار شکنان نا امن کرده اند.

این مقام انتظامی در پایان تعامل پلیس با مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را تعاملی دو سویه و متقابل دانست و یادآور شد: پلیس ایران اسلامی همواره همراه مردم و در خدمت به مردم است.


 انتهای پیام/ز


برقراری نظم و امنیت در شهرستان کرمانشاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.