سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت یاسوج:

ادعای واهی آمریکا در دفاع از حقوق بشر

ادعای آمریکا در دفاع از حقوق بشر پوچ و واهی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: امریکا خود را داعیه دار حقوق بشر می داند اما از کشورهایی مانند امارات و عربستان در حمله به یمن حمایت می کند.

حجت الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم با اشاره به اینکه وقف موجب از بین رفتن فقر در جامعه می شود افزود: یکی از سنت‌های حسنه‌ای که موجب از بین رفتن فقر در جامعه می‌شود سنت حسنه وقف است.

وی گفت : با موقوفات بسیاری از مشکلات مثل اشتغال جوانان و ازدواج را می‌توان برطرف کرد.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه به تأثیر وقف بر استقلال اقتصادی اشاره کرد و گفت: می توان سرمایه های عظیم اوقاف را همانند دیگر سرمایه ها در فرآیند فعالیت های تولیدی و خدماتی قرار داد.

موسوی اعظم بیان کرد: بدون تردید سنت حسنه وقف در اسلام از جایگاه بلند و رفیعی برخوردار است و یکی از ارزشمندترین سنت های اسلامی و نمونه اعلای باقیات و صالحات است.

امام جمعه موقت شهر یاسوج افزود: اربعین از هزار و چهارصد سال پیش رسم بوده و امروز هم این حرکت جهانی آغاز شده و این همه عشق و ارادت به امام حسین غیر قابل توصیف است.

موسوی‌اعظم به خنثی شدن توطئه‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: کسی که خود را داعیه‌دار حقوق بشر می‌داند بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار تسلیحات به امارات و عربستان می‌دهد تا مردم بحرین و یمن را مورد کشتار قرار دهد.

انتهای پیام/غ

وقف موجب از بین رفتن فقر در جامعه می شود

برچسب ها: نماز جمعه ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.