سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار مواد غذایی از لحاظ قیمت اجناس در چه وضعیتی به سر می برد؟

رئیس اتحادیه بنکداران درباره وضعیت فعلی بازار مواد غذایی از لحاظ قیمت اجناس توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد آقا طاهر رئیس اتحادیه بنکداران درباره آخرین وضعیت بازار موادغذایی اظهار کرد: بازار مواد غذایی در وضعیت آرام به سر می‌برد و کالا به اندازه کافی وجود دارد و مغازه‌ها پر از کالا است.

رئیس اتحادیه بنکداران درباره وضعیت توزیع روغن در بازار گفت: در یک بازه زمانی به دلیل اینکه میزان خرید روغن افزایش پیدا کرده بود و از طرفی واردات آن نیز با وقفه مواجه شد توزیع روغن کمی به مشکل خورده بود که در حال حاضر توزیع به روند عادی خود بازگشته و هیچ کمبودی از این بابت وجود ندارد.

وی درباره قیمت حبوبات در بازار گفت: قیمت حبوبات حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است که به دلیل پایان یافتن فصل برداشت و کشاورز دیگر محصول آنچنانی ندارد و قیمت‌ها توسط افرادی که به صورت عمده محصولات را از کشاورزان خریداری کردند تعیین می‌شود.

آقا طاهر تصریح کرد: اتحادیه گزارشات تغییرات را به نهاد‌های ذیربط اعلام می‌کند تا درباره آن تصمیم گیری و برنامه‌ریزی شود.


بیشتر بخوانید:از فروکش تب احتکار خانگی تا انتظار مردم برای ارزانی


رئیس اتحادیه بنکداران با بیان اینکه قیمت برنج خارجی ثابت و بدون تغییر مانده است خاطرنشان کرد: برنج ایرانی کمی افزایش قیمت مواجه شده که به دلیل پایان یافتن فصل برداشت است.

وی درباره قیمت رب گوجه فرنگی نیز گفت: علی رغم افزایش قیمت مواد اولیه و تمام شدن فصل برداشت گوجه، اما قیمت این کالا در عمده فروشی‌ها کاهش یافته و به رقم ۱۴ هزار تومان رسیده است.

منبع:میزان

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.