سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمد وشد خودرو‌ها در محور کرج – چالوس بدون زنجیر چرخ ممنوع شد

رییس پلیس راه مازندران گفت: آمدو شد خودرو‌ها در حوزه استان البرز از جاده کرج – چالوس بدون زنجیر چرخ ممنوع اعلام شد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه هم اکنون جاده کرج – چالوس در حوزه استحفاظی مازندران هیچ گونه بارش برف، باران و لغزندگی گزارش نشده است، گفت: رفت و آمد خودرو‌ها در این جاده هم اکنون عادی و روان است.

وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها در حوزه استان البرز از جاده کرج – چالوس از دهانه شمالی تونل کندوان به سمت تهران به دلیل بارش باران و برف و لغزنده بودن این مسیر بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و استقرار سامانه بارشی و سرد در استان و بارش برف و مه گرفتگی در مناطق کوهستانی، رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

سرهنگ قدمی افزود: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، در حال حاضر ترافیک در جاده هراز از سمت تهران به شمال در محدوده پلور تا گزنگ سنگین و طول مسیر از جنوب به شمال پرحجم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ارتفاعات امامزاده هاشم در جاده هراز شاهد بارش خفیف برف هستیم، افزود: آمد و شد خودرو‌ها در جاده کندوان از سمت کرج به چالوس عادی و روان است.

وی گفت: ترافیک هم اکنون در جاده سوادکوه از جنوب به شمال پرحجم و محدوده تونل شیرگاه به سمت قائمشهر نیمه سنگین است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد خودرو‌ها در جاده کیاسر و محدوده درون شهری استان عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی، شاهد بارش باران در شهر‌های رامسر، نور و نوشهر هستیم و دیگر نقاط استان سطح جاده خشک است.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ


تردد بدون رنجیر چرخ ممنوع 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.