سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۲۶ فقره احکام قلع و قمع در زمین‌های کشاورزی فریدونکنار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار از اجرای ۲۶ فقره احکام قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد هادی زاده گفت: برای جلوگیری و توقف عملیات ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی، از ابتدای امسال تاکنون ۲۶ فقره احکام قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان فریدونکنار به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: این احکام در راستای قانون حفظ اراضی زراعی و باغی و در قالب ۲۳ مورد احکام تبصره ۲ ماده ۱۰، یک مورد اجرای حکم قطعی در راستای مواد ۳ و ۱۰ و دو مورد به صورت داوطلبانه اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار افزود: تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تنها به ایجاد ساختمان و دیوارکشی محدود نشده و هرگونه تغییری که کاربری کشاورزی اراضی را دچار مخاطره کند جهاد کشاورزی با آن برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه گشت‌های حفاظت اراضی کشاورزی با گشت زنی مستمر در عرصه‌های کشاورزی و دریافت گزارش توسط سامانه ۱۳۱، با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد خواهند کرد، افزود: بر اساس قانون، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و ساز در مزارع و باغ‌ها بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/آ

قلع و قمع در زمین‌های کشاورزی فریدونکنار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.