سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس پیشگیری شهرستان بافق خبر داد؛

برگزاری مسابقه نقاشی شهر بدون پلیس در بافق

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان بافق گفت: یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع شهر بدون پلیس در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ سرگرد علی اکبر عبادی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان بافق گفت: به مناسبت ۱۳ آبان ماه یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع شهر بدون پلیس در دبستان دخترانه ۱۳ آبان برگزار و از بین آثار که بیش از ۹۰ نقاشی بود تعداد ۱۴ اثر  انتخاب و جوایزی به رسم یادبود به صاحب آثار  اهداء شد.

 سرگرد علی اکبر عبادی در جمع دانش آموزان پیرامون مهارت‌های ارتباطی و  قبول نکردن خوراکی و نوشیدنی از سوی افراد غریبه به دانش آموزان، آموزش داد و از آن‌ها خواست در مسیر رفت و برگشت مدرسه مراقب باشند و فریب افراد غریبه را نخورند و در صورت استفاده از سرویس مدارس، سر و دست خود را از خودرو بیرون نبرند  تا مشکلی در این رابطه پیش نیاید.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید بدانند برای حرکت در خیابان، تنها مجاز به حرکت از داخل پیاده رو هستند و نباید یکباره به وسط خیابان بروند و برای عبور از خیابان، در جایی که پل هوایی یا زیرگذر، موجود است حتما از آن استفاده کنند و در غیر اینصورت باید از جایی حرکت کنند که خیابان دارای خط کشی عابر پیاده است.

سرگرد عبادی افزود: برای حفظ سلامت و پیشگیری از تصادفات رانندگی،  از بازی کردن در خیابان‌ها خودداری کنید و در کوچه و خیابانها، اسکیت سواری نکنید و در مواقع استفاده از سرویس مدارس، تمام نکات ایمنی را رعایت کنید.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان بافق در پایان با اشاره به تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی  مطالبی ارائه کرد  و از دانش آموزان خواست هیچ موقع عکس‌های شخصی خود را در فضای مجازی منتشر نکنند.

انتهای پیام/ی

مسابقه نقاشی شهر بدون پلیس در بافق برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.