سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره دانش آموزی پنبه دانه در ایلام

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام گفت:جشنواره پنبه دانه با رویکرد ساخت دست سازه ها با موضوع اجتماعات و راهپیمایی ها در دست اقدام می باشد.

 مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام در گفتگو  با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; اظهار کرد: فرهنگ اسلامی دانش‌آموزان و اسلامی بودن جایی که در آن فعالیت دارند از رسالت‌های مهم این تشکل است. تلاش ما برای نیروسازی و جریان سازی های موفق در محور کشور اسلامی است.

 

وی گفت: مهم‌ترین هدف این تشکل را تربیت دانش‌ آموزانی مومن و تکلیف‌گرا برای سکان‌داری انقلاب اسلامی است که سبب اعزام جمعی از دانش آموزان ایلامی برای شرکت در دیدار دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب که به‌صورت سالانه و منظم برگزار می‌شود، شده است.

 

وی افزود:جشنواره پنبه دانه بارویکرد ساخت دست سازه ها با موضوع اجتماعات و راهپیمایی ها در دست اقدام می باشد. که دانش آموزان میتوانند تا آثار خود را تحویل دبیرخانه دهند و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهدشد.

پارسی اظهار داشت: برگزاری موکب های دانش آموزی، باشگاه فعالان فرهنگی و مذهبی، فعالیت های علمی و ارتقا تحصیلی نیز از جمله اقدامات این اتحادیه دانش آموزی می باشد.

 

 روح‌الله پارسی بیان کرد:برنامه محوری دیگر بحث جلسات گفتمان دینی در سطح مدارس در طول سال با حضور روحانیون توانمند و تربیت شده برای ایفای نقش تبلیغی و آموزشی در فضای دانش‌آموزی است.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام از فعالیت بیش از 2000 دانش‌آموز در قالب انجمن‌های اسلامی در مدارس استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه‌ی دلسوزان فرهنگی شاهد برگزاری برنامه‌های تاثیرگذار برای پرورش نسلی تکلیف‌گرا ، بالنده و پویا باشیم.

 

انتهای پیام/ع

جشنواره دانش آموزی پنبه دانه در ایلام  برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.